#1 2012-11-16 13:28:12

Lily Evans

http://i846.photobucket.com/albums/ab29/daphenomena/Forum%20Ranks/DGemu-Ranks/dgadmin.png

Zarejestrowany: 2012-11-06
Posty: 37
Punktów :   

Regulamin ogólny

Poniższy Regulamin zawiera szereg zasad obowiązujących na forum. Założenie konta, jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu. Tak więc, radzimy przeczytać regulamin, aby potem nie było nieporozumień, bo usprawiedliwień "ja nie wiedziałem" administracja nie przyjmuje.

I. Kto tutaj rządzi.

1. Główną władzę wykonuje tutaj administracja.
2. Administracja może zmienić treści na forum, bez poinformowania o tym użytkowników (dlatego co jakiś czas, radzimy sprawdzać regulamin, i inne tematy związane z mechaniką gry)
3. Chociaż w większości przypadków, wszelkie zmiany będą ogłaszane.
4.Kłótnie z administracją nie będą tolerowane. Każdy może wyrażać swoje zdanie, jednak przeklinanie i wyzywanie, to łamanie zasad, a za łamanie zasad są surowe kary.
5. Kontakt z administracją jest służbowy. Nie piszcie do nas aby porozmawiać o pogodzie. Jeżeli macie jakiś problem, lub pytanie, poszukajcie odpowiedzi na forum, a jeżeli nie znaleźliście, to w OSTATECZNOŚCI możecie napisać do administracji.

II. Zakładanie konta i tworzenie postaci

1.Konto uzyskuje się poprzez rejestrację na forum.
2. Nick musi być imieniem i nazwiskiem postaci. Wszelkie "cukiereczek" "malpka8" itp. będą natychmiast usuwane.
3. Fabuła rozgrywa się w Anglii i przeważnie w tym klimacie są imiona postaci. Nick to imię i nazwisko postaci!
4. Można grać postacią inną, niż rzeczywista płeć gracza. Np. kobieta może grać mężczyzną i na odwrót.
5. Podawanie swoich danych kontaktowych jest dobrowolne. Więc jeżeli decydujesz się aby je podać, podaj prawdziwe.
6. Na tym forum można mieć więcej niż trzy postacie, jednak uprzejmie prosimy o to, kiedy już się zdecydujecie na kolejną postać niech będzie inna. Jeżeli już masz ucznia, zagraj dorosłym. Można mieć również tylko 1 postać kanoniczną.
7. Nieaktywne konta są usuwane po upływie miesiąca. Jeżeli gracz informuje o swojej dłuższej nieobecności, wtedy konto zostaje "uśpione" . Jeżeli po upływie wyznaczonego terminu osoba ta nie pojawi się, nie informując o dalszej nieobecności konto zostaje usunięte.
8. Na założenie swojej Karty Postaci gracz ma 7 dni . Po upływie terminu, konto zostaje usunięte.
9. Wasza postać może stracić życie tylko za waszą zgodą.

III. Emblematy i sygnatury

1. Emblemat jest graficzną wizualizacją twojej postaci.
2. Rozmiar nie może przekraczać rozmiarów 200x320. Każdy większy emblemat będzie nagrodzony ostrzeżeniem. Oczywiście nie narzucamy, rozmiaru avatara. Może być mniejszy niż wyznaczone rozmiary.
3. Emblemat ma być utrzymany w klimacie realnym
4. Niedozwolone są emblematy przedstawiające:
a) erotykę
b) zbytnią brutalność
c) naruszające czyjeś uczucia religijne, lub aspekty moralne, oraz rasistowskie
Jeżeli administracja uzna, że avatar narusza wytyczone zasady, zostanie on usunięty, a wszelkie kłótnie grożą ostrzeżeniem.
5. Starajmy się aby dwie osoby nie miały tego samego avatara w tym samym czasie. Takie sytuacje rozwiązywać proszę między sobą.
6. Sygnatura, to wasza prezentacja siebie, swoich myśli i mogą tam być informacje dowolne zamieszczone, oprócz:
a) reklam innych for, blogów.
b) treści erotycznych
c) treści rasistowskich, antyreligijnych, anty moralnych itd.
Jeżeli administracja uzna, że sygnatura narusza te aspekty, treści zostaną usunięte, a wszelkie kłótnie mogą zakończyć się ostrzeżeniem.
7. Obrazki w sygnaturze, mogą być dowolnej wielkości, jednak aby nie były one za duże. Dbajmy o estetykę forum.
8. Obrazki w sygnaturze, podlegają takim samym zasadom jak emblematy.

IV. Posty

1.Na forum obowiązuje język polski.
2. W swoich wypowiedziach, staramy się pisać poprawnie ortograficzne, gramatycznie i zgodnie z zasadami języka polskiego.
3. Nasz post musi się składać się z minimum 4 linijek.
4. Należy w widoczny sposób zaznaczać swoje myśli, dialogi i czyny.
Przykładowo:
Dialogi możemy zaznaczyć pogrubieniem
Myśli kursywą
A opis czynności normalną czcionką.
Administracja, niczego nie narzuca. Można myśli brać w cudzysłowie itd. Jednak wszystko ma być ładnie zaznaczone i wyglądać przejrzyście.
5. Reagujemy tylko na czyny i słowa drugiej postaci. Nie myśli.
6. W swoich postach nie zamieszczamy absolutnie żadnych wulgarnych opisów erotycznych, czy walk (tortury, okaleczanie, itp). Trzeba takie opisy korygować i pisać jak najbardziej ogólnikowo, jednak jeżeli nadal są zbyt obrazowe, wtedy dajemy cenzurę, i od tego momentu, każdy czyta takie sceny na własną odpowiedzialność, nie mając prawa narzekać że owe opisy występują. Starajcie się je jednak ograniczać.
7. Zabronione jest stosowanie wulgaryzmów w postach. Nasz język jest tak bogaty, że spokojnie ujmiemy to w inne słowa niż w zwykły wulgaryzm. Nadużywanie wulgaryzmów będzie karane ostrzeżeniami.
8. Nie piszemy posta, pod swoim postem! Stosujemy opcję "edytuj".
9. Kolory w postach są zabronione. Czerwony kolor, zawsze należy do administracji.
10. Bezcelowe pisanie po tematach fabularnych, lub zbyt duża ilość postów w offtopie jednego gracza, w celu nabijania sobie postów, grozi ostrzeżeniem. Od pogaduszek, masz SB, PW, i komunikator, a jeżeli na fabule Ci się nudzi, to znajdź kogoś do pogadania, a jeżeli nie masz, nie pisz wcale.

V. Zachowania między postaciami


1.W trakcie rozmowy, walki itd nie opisujemy czynności za drugą osobę. Jest to kategorycznie zabronione.
2. Rozmawiając, piszemy w czasie niedokonanym. Dotyczy się to głównie walk. Czyli nie piszemy "wysadziłem" tylko "próbowałem wysadzić" itd.
3. Posty piszemy w narracji trzecio lub pierwszo osobowej. Szanujemy sposób pisania drugiej osoby czyli nie nakłaniamy jej do zmiany stylu narracji z pierwszej na trzeciej, lub na odwrót argumentując to słowami np. : "weź pisz tak jak ja bo nie rozumiem"
4. Jeżeli nas rozmówca, nie odpisze w temacie w ciągu 72h akcja zostaje zamrożona. Wtedy druga osoba, ma prawo wyjść do innego tematu, jednak nie może walczyć, dopóki akcja nie zostanie wznowiona. Jeżeli osoba wróci 24h po zamrożeniu akcji, rozmówca wraca do tematu i akcja jest kontynuowana. Jeżeli osoba nie wróci, wtedy MG decyduje o zniszczeniu akcji i wszelkie decyzje które tam zapadły, są wymazywane z scenariusza postaci.(więc o zniszczeniu akcji poczytacie w poradniku MG).
5. Zabroniona jest bilokacja! Czyli, nie może być nasza postać w dwóch tych samych miejscach w tym samym czasie! Warunkiem są tylko lekcje. Jednak gdy jesteśmy na lekcji to nie możemy np. pisać w drugim temacie że miotamy się w wysokiej gorączce.

VI. Shoutbox i systemy gry

1.Shoutbox(SB), służy do przesyłania lekkich wiadomości, zamiast wysyłanie trwałych postów na forum. Służy do zabawy.
2. SB, nie jest w żaden sposób powiązany z fabułą! Tak więc, nie wiemy nic, o jakimś ataku itd. podpierając się wiedzą z SB. Będzie to karane.
3. SB jest dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników.
4. Na SB nie wolno reklamować swoich for, blogów, itd. Będzie to karane ostrzeżeniem, lub banem jeżeli dana osoba się nie uspokoi.
5. Na SB, są zabronione wszelkie kłótnie lub wyzwiska. Psuje to atmosferę na forum. Od tego macie PW lub komunikatory.
6. Na Sb zabronione jest umieszczanie treści rasistowskich, erotycznych, antyreligijnych itp. Będzie to karane ostrzeżeniem.
7. Regulaminy (MG, moderatora, administratora) mogą ulec zmianie.
8. Systemy gry, również mogą ulec zmianie.
9. Na forum, przestrzegamy systemu stworzonego przez administrację systemu gry! Nie podpieramy się "a na tamtym forum" . Jeżeli chcesz tutaj grać, to znaczy że spodobało Ci się tutaj, i taki system ci odpowiada.

Offline

 
Kontakt:
Wymiana: Topka:


Administracja:

Charles - 7583806

Lily Evans - 13359192




Shaman King











ONS

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.vixeria.pun.pl www.xiaolin.pun.pl www.java-jar.pun.pl www.juveniaglzy.pun.pl www.vixeriaots.pun.pl