#1 2012-11-11 17:29:52

Lily Evans

http://i846.photobucket.com/albums/ab29/daphenomena/Forum%20Ranks/DGemu-Ranks/dgadmin.png

Zarejestrowany: 2012-11-06
Posty: 37
Punktów :   

Zaklęcia pojedynkowe (E-J)

E

Emancipare

Formuła Emancipare
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa I

Zaklęcie odblokowujące drzwi. Podobne do Alohomory itp.

Enervate

Formuła Enervate
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa VI

Zaklęcie przywraca świadomość osobie zemdlonej.

Engorgio

Formuła Engorgio
Ruch ręką Półkolisty w dół
Kolor światła Niebieski
Klasa IV

Zaklęcie powiększające dany przedmiot.

Engorgio Skullus

Formuła Engorgio Skullus
Ruch ręką Półkolisty w dół i wskazanie
Kolor światła Czerwone
Klasa IV

Zaklęcie powiększa rozmiar głowy ofiary.

Episkey

Formuła Episkey
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa VI

Zaklęcie leczy niezbyt duże obrażenia np. złamany palec, nos czy uszkodzone wargi.

Evanesco

Formuła Evenesco
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa III

Zaklęcie pozwala wyczyścić dany przedmiot, lub go zwinąć.

Patronus

Formuła Expecto Patronum
Ruch ręką Wysoki obrót różdżką i gwałtownym ruchem wycelować
Kolor światła Srebrne
Klasa Zaklęcie dostępne tylko dla dorosłych

Jest to zaklęcie służące przepędzeniu dementorów. Przeważnie jest to srebrna mgła, lecz zaawansowany czarodziej wyczaruje cielesnego patronusa. W takim przypadku wyczarowane zwierzę nie zmienia się. Zdarza się, że patronus ulega zmianie pod wpływem silnych przeżyć i emocji. Zaklęcia jest trudno się nauczyć, ponieważ jest złożone.

Expelliarmus

Formuła Expelliarmus
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Czerwone
Klasa II

Jest to zaklęcie rozbrajające, które wytrąca różdżkę z dłoni przeciwnika, co daje czarodziejowi przewagę nad ofiarą.

Expulso

Formuła Expulso
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Czerwone
Klasa VII

Zaklęcie odpycha przeciwnika, a jeśli stoi w grupce, to zaklęcie odpycha ich  wszystkich.

F

Ferraverto

Formuła Ferraverto
Ruch ręką Trzy razy puknąć w zwierzę i wypowiedzieć formułę
Kolor światła Brak
Klasa I

Zaklęcia zamienia zwierzę w puchar na wodę.

Ferula

Formuła Ferula
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa III

Zaklęcie wyczarowuje bandaże i szyny, które są potrzebne do opatrzenia złamanej nogi.

Fianto Duri

Formuła Fianto Duri
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Białe
Klasa Zaklęcie dostępne dla dorosłych

Zaklęcie tworzy bardzo mocną tarczę. Potrzeba silnego zaklęcia aby ją zniszczyć. Im więcej osób, tym można ochronić większy obszar.

Finite

Formuła Finite
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa II

Zaklęcie niwelujące skutki innych zaklęć np. Tarantallegra, Petryficus Totalus.

Firestorm

Formuła Firestorm
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa Zaklęcie dostępne dla dorosłych

Jest to zaawansowane zaklęcie, polegające na pojawienia się wielkiego pierścienia ognia, wokół rzucającego. Czarodziej może kontrolować płomienie różdżką.

Flagrate

Formuła Flagrate
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Czerwone płomienie
Klasa II

Zaklęcie pozwala wyczarować płomień ognia , który może zostać formowany zgodnie z wolą czarodzieja.

Fumos

Formuła Fumos
Ruch ręką Energiczny zamach
Kolor światła Żółte
Klasa IV

Zaklęcie obronne, polegające na wyczarowaniu chmury, która ma funkcję zasłony dymnej. Przeciwnikowi trudno wtedy dobrze wycelować zaklęcie i zobaczyć cel.

G

Gemino

Formuła Gemino
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Biała iskra
Klasa VII

Zaklęcie pomnażające skarby. Pomnożone kosztowności są bezwartościowe. Gdy ofiara dotknie przedmiotu, ten zaczyna się powielać.

Glisseo

Formuła Glisseo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa VI

Zaklęcie powoduje, że stopnie schodów się spłaszczają, tworząc płaską powierzchnię, po której można zjechać jak po zjeżdżalni.

H

Homenum revelio

Formuła Homenum revelio
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Brak
Klasa VII

Zaklęcia wykrywa obecność ludzi w bliskim otoczeniu. Rzucony może być wyczuty przez wykrywanego jako coś „spadającego” na ową osobę.

I

Immobulus

Formuła Immobulus
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa II

Zaklęcie powoduje krótkotrwałe zamrożenie danego obiektu.

Impedimento

Formuła Impedimento
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa IV

Zaklęcie spowalnia chwilowo ofiarę, przez co rzucający ma chwilowo przewagę, co może uratować mu życie.

Incarcerus

Formuła Incarcerus
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa Zaklęcie dostępne dla dorosłych

Jest to silne zaklęcie, które polega na wypuszczeniu z różdżki grubych lin, które ciasno oplatają ofiarę. Jeżeli ofiara będzie się wiercić i szarpać, wtedy liny zacieśnią się bardziej, podduszając ją.

Incendio

Formuła Incendio
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Snop iskier
Klasa Zaklęcie dostępne dla dorosłych

Zaklęcie wyczarowuje ogień. Z różdżki powstaje snop iskier, które po 5 sekundach zamienia się w ogień. Służy to do podpalania.

J

Jęzlep

Formuła Jęzlep
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa III

Zaklęcie powoduje przyklejenie się języka do podniebienia, co uniemożliwia mówienie.

Offline

 
Kontakt:
Wymiana: Topka:


Administracja:

Charles - 7583806

Lily Evans - 13359192




Shaman King











ONS

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kredyt-w-czestochowie.pun.pl www.dragonballrpg.pun.pl www.sailor-moon.pun.pl www.gimnazjum13.pun.pl www.klaps.pun.pl