A
Accio
Formuła Accio
Ruch ręką Wskazanie różdżką na przedmiot, który ma zostać przyzwany i wymówić nazwę zaklęcia.
Kolor światła Niebieski
Klasa I
Zaklęcie przywołuje daną rzecz. Im dalej rzecz się znajduję, tym trudniej jest ją przywołać. Trzeba mieć mgliste pojęcie na temat gdzie dana rzecz jest.
Aguamenti
Formuła Akłamenti
Ruch ręką Zamach
Kolor światła Biały
Klasa VI
Z różdżki wydobywa się strumień jasnej, czystej wody. Zaklęcie ma wiele zastosowań: od kawałów, do zgaszenia ognia.
Alarte Ascendare
Formuła Alarte Ascendarei
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa I
Czar wyrzuca dany obiekt w powietrze i upada w to samo miejsce, bez większych szkód dla obiektu wyrzuconego (chyba że jest to porcelana itp.)
Alohomora
Formuła Alohomora
Ruch ręką Obrót i wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa I
Zaklęcie otwiera zamki. Może odblokować drzwi, zamknięte zaklęciem Colloportus.
Anapneo
Formuła Anapneo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa II
Zaklęcia udrożnia drogi oddechowe. Może być użyte np. podczas zadławienia lub zakrztuszenia się wodą.
Anteoculatia
Formuła Anteoculatia
Ruch ręką Mały zamach
Kolor światła Niebieski
Klasa III
Zaklęcie powoduje wyrośnięcie poroża (także u ludzi). Gdy ofiara chce się pozbyć niechcianej "ozdoby" musi przesiedzieć cały dzień w skrzydle szpitalnym.
Aperacjum
Formuła Aperacjum
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa I
Zaklęcie ujawniające niewidzialny tusz.
Aqua Eructo
Formuła akła erukto
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Jasno niebieski
Klasa VI
Czarodziej tworzy strumień wody z różdżki, który może kontrolować. Wody może być tyle, że może zatopić przeciwnika.
Arania Exumai
Formuła [Arania Exumei/i]
Ruch ręką [i]Wskazanie
Kolor światła Białe
Klasa II
Zaklęcie unieszkodliwia pająki. Bardzo przydatne przeciwko akromantulom.
Arresto Momentum
Formuła Arresto Momentum
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Białe
Klasa IV
Zaklęcie spowalnia lub zatrzymuje ruch obiektu.
Ascendio
Formuła Ascendio
Ruch ręką Mały zamach
Kolor światła Niebieskie
Klasa IV
Zaklęcie polega na tym, że różdżka z ogromną siłą, pociąga rzucającego zaklęcie czarodzieja w górę.
Avis
Formuła Avis
Ruch ręką Mały zamach
Kolor światła Niebieskie
Klasa I
Czarodziej wyczarowuje z różdżki małe, ćwierkające ptaszki, które mogą zaatakować ofiarę.
B
Bąblogłowy
Formuła Bąblogłowy
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa V
Zaklęcie tworzy duży bąbel wokół głowy czarodzieja, który jest wypełnionym powietrzem. Pozwala to na pływanie pod wodą (od 30 minut do 1h 20 minut)
C
Cave Inimicum
Formuła Cave Inimicum
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa VII
Jest to zaklęcie ostrzegające przed zbliżającymi się wrogami lub każdymi innymi osobami. Może zostać rzucone na dany obszar nie większy niż 8 metrów.
Cento Onis
Formuła Cento Onis
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa VI
Jest to przeciw zaklęcie, które gasi ogień powstały przez zaklęcie Incendio za pomocą niebieskiego dymu.
Cistem Aperio
Formuła Cistem Aperio
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Białe, żółte
Klasa I
Zaklęcie otwiera skrzynię.
Colloportus
Formuła Colloportus
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa V
Zaklęcie służy do zamykania zamków drzwi, okien skrzyń itp. Zablokowane zamki nie można otworzyć zaklęciem Alohamora lub Sezam Materio.
Confundus
Formuła Confundo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa VI
Zaklęcie wprowadza w błąd lub służy do zmylenia czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego.
Conjunctivitis
Formuła Conjunctivitis
Ruch ręką Energiczny zamach
Kolor światła Niebieskie
Klasa IV
Zaklęcie które oślepia ofiarę. Działa także na zwierzęta gruboskórne jak smoki oraz olbrzymy.
Czar Rozweselający
Formuła Zaklęcie niewerbalne
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Pomarańczowa iskra
Klasa III
Jest to jedne z prostszych zaklęć niewerbalnych, które jest nauczane na III roku nauki. Powoduje u ofiary silny napad śmiechu.
D
Defodio
Formuła Defodio
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa II
Zaklęcie odłamuje część przedmiotu, na które zaklęcie zostało rzucone.
Densaugeo
Formuła Densaugeo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa II
Zaklęcie wydłuża przednie zęby u ofiary.
Deprimo
Formuła Deprimo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa I
Zaklęcie robi dziurę w drewnie.
Depulso
Formuła Depulso
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Czerwone
Klasa III
Zaklęcie odpychające dany przedmiot.
Diffindo
Formuła Diffindo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa III
Jest to zaklęcie, które rozcina różne rzeczy np. rośliny, sznury, lód.
Diminuendo
Formuła Diminuendo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa V
Zaklęcie powoduje kurczenie się obiektu, na które zaklęcie zostało rzucone.
Drętwota
Formuła Drętwota
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Czerwone
Klasa III
Zaklęcie powoduje albo utratę przytomności, lub zatrzymanie poruszających się obiektów. Jeżeli kilka osób posłuży się nim jednocześnie, na jednym obiekcie, powoduje większe obrażenia w przypadku ludzi i zniszczenia w przypadku przedmiotów.
Duro
Formuła Duro
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Czerwone
Klasa V
Zaklęcie zamienia dane przedmioty w kamień.
Offline