#1 2012-11-10 20:08:58

Lily Evans

http://i846.photobucket.com/albums/ab29/daphenomena/Forum%20Ranks/DGemu-Ranks/dgadmin.png

Zarejestrowany: 2012-11-06
Posty: 37
Punktów :   

Zaklęcia pojedynkowe (A-D)

A

Accio

Formuła Accio
Ruch ręką Wskazanie różdżką na przedmiot, który ma zostać przyzwany i wymówić nazwę zaklęcia.
Kolor światła Niebieski
Klasa I

Zaklęcie przywołuje daną rzecz. Im dalej rzecz się znajduję, tym trudniej jest ją przywołać. Trzeba mieć mgliste pojęcie na temat gdzie dana rzecz jest.

Aguamenti

Formuła Akłamenti
Ruch ręką Zamach
Kolor światła Biały
Klasa VI

Z różdżki wydobywa się strumień jasnej, czystej wody. Zaklęcie ma wiele zastosowań: od kawałów, do zgaszenia ognia.

Alarte Ascendare

Formuła Alarte Ascendarei
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa I

Czar wyrzuca dany obiekt w powietrze i upada w to samo miejsce, bez większych szkód dla obiektu wyrzuconego (chyba że jest to porcelana itp.)

Alohomora

Formuła Alohomora
Ruch ręką Obrót i wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa I

Zaklęcie otwiera zamki. Może odblokować drzwi, zamknięte zaklęciem Colloportus.

Anapneo

Formuła Anapneo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa II

Zaklęcia udrożnia drogi oddechowe. Może być użyte np. podczas zadławienia lub zakrztuszenia się wodą.

Anteoculatia

Formuła Anteoculatia
Ruch ręką Mały zamach
Kolor światła Niebieski
Klasa III

Zaklęcie powoduje wyrośnięcie poroża (także u ludzi). Gdy ofiara chce się pozbyć niechcianej "ozdoby" musi przesiedzieć cały dzień w skrzydle szpitalnym.

Aperacjum

Formuła Aperacjum
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieski
Klasa I

Zaklęcie ujawniające niewidzialny tusz.

Aqua Eructo

Formuła akła erukto
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Jasno niebieski
Klasa VI

Czarodziej tworzy strumień wody z różdżki, który może kontrolować. Wody może być tyle, że może zatopić przeciwnika.

Arania Exumai

Formuła [Arania Exumei/i]
Ruch ręką [i]Wskazanie

Kolor światła Białe
Klasa II

Zaklęcie unieszkodliwia pająki. Bardzo przydatne przeciwko akromantulom.

Arresto Momentum

Formuła Arresto Momentum
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Białe
Klasa IV

Zaklęcie spowalnia lub zatrzymuje ruch obiektu.

Ascendio

Formuła Ascendio
Ruch ręką Mały zamach
Kolor światła Niebieskie
Klasa IV

Zaklęcie polega na tym, że różdżka z ogromną siłą, pociąga rzucającego zaklęcie czarodzieja w górę.

Avis

Formuła Avis
Ruch ręką Mały zamach
Kolor światła Niebieskie
Klasa I

Czarodziej wyczarowuje z różdżki małe, ćwierkające ptaszki, które mogą zaatakować ofiarę.


B

Bąblogłowy

Formuła Bąblogłowy
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa V

Zaklęcie tworzy duży bąbel wokół głowy czarodzieja, który jest wypełnionym powietrzem. Pozwala to na pływanie pod wodą (od 30 minut do 1h 20 minut)

C


Cave Inimicum

Formuła Cave Inimicum
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa VII

Jest to zaklęcie ostrzegające przed zbliżającymi się wrogami lub każdymi innymi osobami. Może zostać rzucone na dany obszar nie większy niż 8 metrów.

Cento Onis

Formuła Cento Onis
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa VI

Jest to przeciw zaklęcie, które gasi ogień powstały przez zaklęcie Incendio za pomocą niebieskiego dymu.


Cistem Aperio


Formuła Cistem Aperio
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Białe, żółte
Klasa I

Zaklęcie otwiera skrzynię.

Colloportus

Formuła Colloportus
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa V

Zaklęcie służy do zamykania zamków drzwi, okien skrzyń itp. Zablokowane zamki nie można otworzyć zaklęciem Alohamora lub Sezam Materio. 

Confundus

Formuła Confundo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa VI

Zaklęcie wprowadza w błąd lub służy do zmylenia czarodzieja, stworzenia lub przedmiotu magicznego.

Conjunctivitis

Formuła Conjunctivitis
Ruch ręką Energiczny zamach
Kolor światła Niebieskie
Klasa IV

Zaklęcie które oślepia ofiarę. Działa także na zwierzęta gruboskórne jak smoki oraz olbrzymy.

Czar Rozweselający

Formuła Zaklęcie niewerbalne
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Pomarańczowa iskra
Klasa III

Jest to jedne z prostszych zaklęć niewerbalnych, które jest nauczane na III roku nauki. Powoduje u ofiary silny napad śmiechu.

D

Defodio

Formuła Defodio
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa II

Zaklęcie odłamuje część przedmiotu, na które zaklęcie zostało rzucone.

Densaugeo

Formuła Densaugeo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa II

Zaklęcie wydłuża przednie zęby u ofiary.

Deprimo

Formuła Deprimo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa I

Zaklęcie robi dziurę w drewnie.

Depulso

Formuła Depulso
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Czerwone
Klasa III

Zaklęcie odpychające dany przedmiot.

Diffindo

Formuła Diffindo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa III

Jest to zaklęcie, które rozcina różne rzeczy np. rośliny, sznury, lód.

Diminuendo

Formuła Diminuendo
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Niebieskie
Klasa V

Zaklęcie powoduje kurczenie się obiektu, na które zaklęcie zostało rzucone.

Drętwota

Formuła Drętwota
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Czerwone
Klasa III

Zaklęcie powoduje albo utratę przytomności, lub zatrzymanie poruszających się obiektów. Jeżeli kilka osób posłuży się nim jednocześnie, na jednym obiekcie, powoduje większe obrażenia  w przypadku ludzi i zniszczenia w przypadku przedmiotów.

Duro

Formuła Duro
Ruch ręką Wskazanie
Kolor światła Czerwone
Klasa V

Zaklęcie zamienia dane przedmioty w kamień.

Offline

 
Kontakt:
Wymiana: Topka:


Administracja:

Charles - 7583806

Lily Evans - 13359192




Shaman King











ONS

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonballrpg.pun.pl www.sailor-moon.pun.pl www.kredyt-w-czestochowie.pun.pl www.gimnazjum13.pun.pl www.wisla.pun.pl